dissabte, 12 de març del 2016

Seguim endavant amb el viatge

Zootrópolis

Fa una setmana i mitja, en Braidel i jo vam quedar per anar al cinema. Va ser idea seva, ja que tenia moltes ganes de veure la película de dibuixos animats "Zootrópolis". La veritat que va estar molt bé, ens va agradar molt als dos, i va ser molt bona idea, perquè aquests dies ha estat fent bastant fred.















Partidet a fútbol


Avui hem pogut tornar a quedar, i aprofitant el bon día que feia, he pensat anar a jugar a fútbol, i en Braidel ha acceptat a la primera, ja que es veure una pilota i es torna boig. L'he portat a la pista que hi ha al barri Mas Cremat, allà viuen els meus avis i el meu cosí, i com en Braidel no l'ha coneixia hem anat. També han vingut la meva germana, que juga a un equip de fútbol sala i ja li havia comentat al meu rossinyolet, i el meu cosí que també li agrada molt. Així doncs hem passat el matí jugant tots quatre a fútbol, i el petit s'ho ha passat la mar de bé.














Fins aviat rossinyolets!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada