dimarts, 19 d’abril del 2016

Arriba la primavera

Bola vaaaaa...

Abans de les vacances de setmana santa vam voler quedar, perquè jo marxava setmana i mitja de vacances i no ens veuríem fins la tornada. Com sé que li agrada tant anar a la bolera i guanyar-me en les bitlles, vam aprofitar la tarda per fer una partideta i berenar una mica. Aquest cop ens va acompanyar una amiga meva que a part es companya de universitat. En Braidel s'ho va passar d'allò més bé, sobretot quan va guanyar la partida. Va riure molt i cada cop es troba més a gust quan quedem i té més confiança.

Entre peixos

Al tornar de vacances vam voler fer una bona sortida, li havia promés que aniríem a l'Aquarium de Barcelona i per fi va arribar el dia!! Vam agafar el tren d'hora cap a Barcelona per aprofitar tot el dia. A part de passar-ho genial a l'Aquarium veïent tota classe de peixos, vam visitar la Boqueria on vam prendre un suc de fruites boníssim, també vam passejar per les Rambles, pel Port i vam dinar al centre comercial Maremagnum que es troba al costat de l'Aquarium. Ho vam passar genial tots dos, en Braidel es va portar molt bé i vam acabar agotadíssims, però va merèixer la pena.

Arriba el bon temps!

Per acabar aquest post us explicaré el que vam fer aquesta semana passada. Aprofitant el bon temps vaig pensar anar a la platja de Blanes i jugar a algún joc. Vam estar jugant a fútbol, a enterrar la pilota i trobar-la i a un altre joc que va propossar ell i consistia en perseguir a l'altra i donar-li amb la pilota per treure-li "vides". Quan ja estàvem cansats vam anar al centre i vam prendre un gelat. En Braidel es va agafar un de tres sabors que quasi era més gran que ell!!