divendres, 15 de gener del 2016

Nadal

Bon any rossinyolets!!

En aquesta entrada us ensenyaré totes les activitats que vam fer en Braidel i jo al durant les festes de Nadal. No l'he pogut fer abans perquè estic molt enfeinada amb els examens i els treballs de la uni, per aquest motiu tampoc vaig poder quedar amb el meu rossinyolet la semana passada, però aviam si ara ja trec un foradet per a ell.

La primera activitat nadalenca que vam fer va ser anar a un parc infantil que hi havia a la plaça dels dies feiners de Blanes, vam anar amb la Yasmina i la Jennifer, perquè van insistir molt en que volien anar junts, que després de lo bé que s'ho van passar al cine no m'extranya. Aquest dia tampoc va ser per menys, van gaudir com bojos i van acabar rebentats, és normal, perquè van estar allà dins saltant i corrents com més de mitja hora.

























La següent sortida va ser el dia 27 i vam anar al Gran Circ de Nadal de Girona!!! Aquest cop també vam anar amb la Yasmina i la Jennifer i ens ho vam passar tots quatre d'allò més bé, un espectacle així fa disfrutar a qualsevol, ja sigui petit o gran, de debó és molt recomanable. Els rossinyolets van disfrutar com mai, veia en les seves cares una il·lusió i emoció tant agradable, tot i així no sé qui va disfrutar més si ells o nosaltres, les mentores, perquè va ser molt bona idea anar-hi.






I l'última sortida va ser el dia 5 de Gener, llògicament per anar a veure la cavalcada dels Reis Mags de l'Orient a Blanes. Com vaig quedar bastant abans amb en Braidel, de camí al centre vam parar a un parc i vam estar jugant una estona als groinxadors i a l'amagatall, fins que s'ens va fer l'hora i vam anar per agafar un bon lloc. Va estar molt bé, ens va agradar molt, bueno a en Braidel el que més li va agradar van ser els caramels, que es va tornar boig agafant i després no li cabien a les butxaques. (D'aquesta sortida no vaig poder fer fotos).




Fins aviat rossinyolets!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada