diumenge, 13 de desembre del 2015

Quedades d'oci

Les dues últimes quedades hem fet activitats més d'oci en llocs tancats, ja que estàvem una mica constipats, i com només podiem quedar els divendres es fa fosc d'hora i fa més fred.

La primera sortida va ser a la bolera, el divendres dia 4, a en Braidel li agrada molt i m'explicava que sempre que la seva mare ve a fer-li una visita i poden, hi van. El vaig anar a buscar a casa seva després de que surtís del cole, i vam anar donant un passeig fins la bolera. Primer vam fer una partida a bitlles, on en Braidel hem va guanyar per un puntet, es va posar molt content i m'ho va estar recordant tota la tarda jaja. Després vam jugar al billar, i vaig ser jo la que vaig guanyar, encara que ell m'ensenyava més a mi, que al revés, jo no he jugat molts cops i soc bastant "patosa", i ell no ho feia gens malament. Per últim, a petició d'ell, volia ensenyar-me un joc de la Xbox que hi ha allà i vam estar 10 minutets jugant al fifa, on vam empatar, i després al futbolín on vaig guanyar jo.

     




Aquesta setmana, també el divendres, vam anar al cine, al principi en Braidel volia anar a veure "El viaje de Arlo", però una vegada allà per agafar les entrades, va veure que feien "Hotel Transilvania 2" i vam acabar anant a veure aquesta. Quan estàvem esperant per agafar les crispetes, ens vam trobar amb la Yasmina que és una altra mentora, i la Jennifer, la seva mentorada, que coneix a en Braidel de l'escola i el barri. Elles anaven a veure la mateixa peli, i com érem els únics que estàvem a la sala ens vam sentar junts. La peli va estar molt bé, als nens els hi va agradar molt i s'ho van passar molt bé d'estar junts, així que dissabte que ve, per petició molt animada d'ells, també hem quedat.





























Fins aviat rossinyolets!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada