dilluns, 9 de novembre del 2015

Benvinguts al meu viatge amb el Rossinyol



Hola a tots/es, em dic Carla Taboada i soc alumne de Treball Social a la UdG.

El motiu d'aquest weblog és el començament d'una nova aventura per a mi, com a mentora del Projecte Rossinyol. Un projecte dedicat a l'acompanyament de nens i nenes de diferents pobles de les comarques gironines, i amb diverses nacionalitats, per a ensenyar-lis aquest món de la universitat i descobrir llocs i espais propers a ells, d'interès.
Jo faré la meva mentoria a Blanes, on tindrà lloc el pròxim dia 20 de Novembre la festa d'aparellament (entre mentors i mentorats).

Estic molt il·lusionada amb aquest projecte, crec que serà una experiència increïble i que la gaudiré molt. Encara que, suposo que com la majoria del altres mentors, estic una mica neguitosa per com anirà la cosa i per conèixer al meu mentorat, tinc moltíssimes ganes de començar ja, i poder aportar-li noves experiències i aprenentatges al nen/a. Igual que espero que ell/a me les aporti a mi.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada